Skaner paragonów: Smart Receipts Expense Tracker
Skaner paragonów Easy Expense Tracker to bezpłatna aplikacja na system Android, która skanuje, przycina i wyodrębnia kluczowe informacje z paragonów, oszczędzając czas i organizując wydatki firmowe. Nie trzeba już ręcznie sumować kwot lub wprowadzać informacji z paragonów do komputera. Wystarczy przytrzymać telefon nad paragonem, a skaner automatycznie wykryje, przyciąć i wyodrębni kluczowe informacje.
Wszystkie paragony są automatycznie przesyłane i przechowywane bezpiecznie na serwerach Easy Expense Tracker, dzięki czemu nigdy nie stracisz paragonu. Aplikacja pozwala grupować paragony w raporty wydatków, które można automatycznie wysyłać do zatwierdzenia lub wystawiać jako fakturę. Wydatki są oznaczone nazwą dostawcy i kategorią.
Bez reklam i nieograniczonego śledzenia wydatków, skanowania paragonów i przechowywania danych, Skaner paragonów Easy Expense Tracker to doskonały wybór dla samozatrudnionych kontrahentów i konsultantów. Aplikacja działa w trybie offline i automatycznie synchronizuje i zabezpiecza wszystkie dane w chmurze, więc nawet jeśli zgubisz telefon, Twoje informacje są chronione.
Skaner paragonów Easy Expense Tracker zawiera również śledzenie przebiegu i automatyczne obliczenia odliczeń, co pozwala łatwo obliczać odliczenia i aktualizować dziennik przebiegu. Ponadto, dzięki prostemu i intuicyjnemu projektowi, Skaner paragonów Easy Expense Tracker pozwala rozpocząć śledzenie transakcji w kilka sekund.
Opinie użytkowników o Receipt Scanner: smart receipts expense tracker
Czy próbowałeś Receipt Scanner: smart receipts expense tracker? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!